چگونه امنیت gmail خود را بالا بریم و غیرقابل هک کنیم

 

چگونه امنیت  gmail خود را بالا بریم و غیرقابل هک کنیم 

بحث امنیت  gmail  بیشتر در  قبل زمان که دیر یا زود ایمیل شما هک نشده اهمیت مهمتری دارد به این گونه که وقتی اکانت ایمیل یا جیمیل شما هک میشود شما حاضر هستند برای حفظ بحثو پس گرفتن آن مبلغی را به افراد سود جو دهید پس در ادامه همراه ما باشید تا از به وجود آ مدن این مشکل جلوگیری کنید.
برای   در امان ماندن حساب شما میتوانید با رعایت نکات ساده  ولی کلیی از هک و دزدی اطلاعات اکانت جیمیل یا جلوگیری نمایید.
 

۱- از رمز های عبور یکسان استفاده نکنید ؟؟

زیرا اگر رمز های یکسان برای جیمیل خود استفاده کنید افرادی که قصد کاهبرداری یا سودجویی دارند با پیدا کرد ن رمز یکی از اکانت های شما به بقیه اکانت ها و رمز آنهادسترسی پیدا میکنند.

 

۲-بر روی لینک های که ضمیمه جیمیل یا در هزرنامه جیمیل برایتان می آیند  باز نکنید!!

زیرا  اگر شما لینک های ضمیمه جیمیل را باز کنید که به آنها لینک های مشکوک نیز میگویند میتوانند به راحتی نرم افزار های مخرب را در دستگاه شما نصب و اطلاعات شما را به سرقت ببرند
نکته :فقط در صورتی ضمیمه های را باز کنید که آن فرد را کاملا می شناسید

۳-از نرم افزار های کرک شده و برنامه های رایگان  و بازی های که به عنوان هک عرضه میشوند استفاده نکنید ویا از سایت هایی که قابل اعتماد هستند دانلود

کنید!؟

 
زیرا اگر شما برنامه هک یا کرک شده روی دستگاه موبایل و تبلت و لب تاب خود نصب کنید شاید زیر لایه های برنامه به بد افزار آلوده باشد . در خیلی از  موارد پیش آمد که حساب شخصی که برای مثال بازی هک آسفالت رو دانلود کرده بوده  و سایتی قابل اعتماد اقدام به دانلود کرده است وبه نظر مشکل خواستی نداشته ولی بعد از ۱ ساعت اکانت و اطلاعاتشان هک میشود ولی نرم افزار هک مانند گیم کیلیر و گیم گاردین و لاکی پیچر و.. خودشان نرم افزار هایی هستند که گوشی های سامسون و   LG آنها به عنوان ویروس و سپر گوگل پلی انها را به عنوان بدافزار شناسایی میکند. و شما متقاعد میکند تا ا ن را نصب نکنید .و به هیچ نرم افزاری چه از ایرانی و خارجی اجازه دسترسی به جیمیل خود را ندهید.

۴- از بالا آوردن ایمیل خوددر کامپیوتر ها ولوازم الکترونیکی قرار داده شده درمراکز عمومی استفاده نکید !!!!

در صورت نیاز از دستگاه های عمومی  ایمیل خود را در ان وارد نکنید به دلیل اینکه این دستگاه میتواند بلکه نه ایمیل شما و ار پرداختی از این دستگاه صورت گیر میتواند رمز کارت بانکی و حساب شما و اطلاعات شما را هک کند .

 

۵- رمز خود را  افشا نکنید و به این توجه داشته باشید گوگل هیچ وقت رمز عبور شما را نمیپرسد!!!

بسیاری از افراد کاکانتشان  هک شده اول برایشان ارسال شده برای تامل اطلاعات مانند نام کاربری و درخواست رمز عبور توسط ایمیلی درخواست شد ه هرگز اقدام به اینکار نفرمایید و سریعا رمز عبور اکانت خود را تغییر و سپس تایید دو مرحله امنیت جیمیل خود تایید کنید تا از هک شما جلوگیری شود .

۶- زمان وارد شد ن جمییل بهتر است به صورت دستی وارد شود

وقتی وارد حساب خود شدید اظلاعات را مرور ایمیل های ارسالی را چک کنید زیرا با اینکار میتوانید متوجه شوید که ایمیل شما و اطلاعات شما تغییر نکرده است.
 

۷- به پیشنهاد های خدمات دهنده ی ایمیل توجه کنید !؟!؟

بعضی اوقات که وارد حاب خود میشود یا در صفحه اصلی گوشی یا لب تاب خود و… برای شما پیامی ارسال میشود به عنوان لازم است برای بروز رسانی سیستم جمیمیل اقدام نمایید

 

۸- ازنرم افزار امنیتی بروز و بروز رسانی مهم گوشی و…. خود را تکمیل کنید؟

زیرا نرم افزار بروز تر مانند مرورگر های جدید گوگل و …. وبرنامه های مربوط به گوشی خود با هر آپدیت احتمال هک شدن کمتر  است .
آموزش و طریقه ساخت پسوردی امن با رعایت نکات زیر
۱- برای مثال از رمز های ساده مانندتاریخ تولد استفاده نکنید
۲- فقط رمز عدد نباشد اگر میباشید اعداد رند نباشند  مانند ۱۲۳۴۵
۳-برای داشتن رمز قوی میبایست شما از حروف و اعداد و شکلک هایی مانند #@*% استفاد ه کنید برای مثال رمز مانند رمز زیر از امنیت پایینی برخودار میباشد .
۱۲۳۴۵۳۲۱ امنیت بسیار پایینی دارد و گذاشتن این رمز ها خود داری کنید
ERTYU2454@ از امنیت بالایی برخودار است و این رمز به راحتی هک نمیشود
پس توجه داشته باشید اگر شما نکات ضروری رعایت کنید  هیچگاه نگرانی هک شدن و کاهبرداری توسط سود جویان را نخواهید داشت.