instagram-840x468-1-760x400

روز گذشته اینستاگرام از قابلیت جدید مشابه به قابلیت فیلتر و قرار دادن استیکر بر روی عکس که در اپلیکیشن اسنپ چت ارائه شده بود رو نمایی کرد. با استفاده از این تصاویر افراد می توانند بر روی تصاویر ویدیویی خود استیکر های زیبایی قرار دهند.

 با گذشت زمان، اینستاگرام تغییرات موفق و چشم گیری داشته است. بسیاری از این موفقیت ها به دلیل به روز بودن و افزوده شدن قابلیت هایی است که اینستاگرام در اختیار کاربران خود قرار داده است. اما در عین حال برخی از این قابلیت ها در برخی دیگر از شبکه های اجتماعی مانند اسنپ چت در اختیار کاربران قرار داده شده است. برای مثال قابلیت جدید اینستاگرام در خصوص قرار دادن استیکر بر روی تصاویر بیش از این از طرف اسنپ چت در اختیار کاربران این شبکه اجتماعی قرار داده شده بود. برای استفاده از این قابلیت جدید در اینستاگرام کافی است از اپلیکیشن اینستاگرام، دوربین گوشی خود را فعال نمایید و بر روی آیکون کوچکی که شبیه به یک صورت است در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش خود کلیک نماید. فیلتر مورد نظر خود را انتخاب نماید و تصویر خود را ثبت نمایید. این قابلیت بر روی عکس های چند نفره افراد نیز قابل اجرا است.

جدای از این قابلیت جدید اینستاگرام در خصوص قرار دادن فیلترهای جدید بر روی تصاویر، اینستاگرام قابلیت جدی دیگری به نام Rewind را برای کاربران خود ارائه داده است. همان طور که از نام این قابلیت مشخص است، این قابلیت برای ثبت تصاویر ویدیویی و باز پخش آن ها به صورت معکوس است. در واقع کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند تصاویر ویدیویی را که ثبت کرده اند به صورت معکوس بر روی تایم لاین خود قرار دهند.

اما قابلیت دیگری نیز برای کاربران از وی اینستاگرام ارائه شده است و آن هم در خصوص ارائه استیکر هشتگ است. با استفاده از این استیکر کاربران می توانند هشتگ مورد نظر خود را به صورت استیکر بر روی تصاویر خود قرار دهند و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

و در نهایت ارائه استیکر پاک کن است که در واقع کاربر می توانند تصاویر مانند آنچه که در زیر مشاهده می کنید طراحی کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارد

instagram-erase-tool