telegram

 

 

پاول دورف، موسس برنامه پیام رسان تلگرام، اعلام کرد که به زودی یک نسخه آزمایشی از تلگرام که به پلتفرم پرداخت از راه دور مجهز است منتشر می شود.

ب این قابلیت جدید تلگرام به شما اجازه می دهد تا با استفاده از ربات ها به خرید و فروش محصولات مد نظر خود بپردازید.  البته خود تلگرام در فرآیند خرید و پرداخت دخالتی نخواهد داشت.

پاول دورف این موضوع را در وبلاگ خود اعلام کرده و گفته است که این پلتفرم به شما اجازه می دهد که با استفاده از ربات هایی که دارای یک دکمه مخصوص پرداخت هستند، در تلگرام به خرید کردن بپردازید.

کاربران باید اطلاعات مورد نیاز را تنها یک بار به هر ربات خاص ارائه داده و پس از آن پرداخت ها تنها با دو کلیک انجام می شود. برای مثال، سازنده ربات ها قادر است سیستم صدور صورت حسابی را به کار بگیرد که کاربر قبلا اطلاعات کارت اعتباری خود را در آن وارد کرده و یا سیستمی را با کمترین حق کمیسیون انتخاب نماید.

در حالی که بخش اعظمی از این معاملات توسط Stripe در تلگرام انجام می شود، ولی سازندگان سایر سیستم های صدور صورت حساب نیز می توانند به این اپلیکیشن پیام رسان متصل شوند. تلگرام غالبا به سرویس هایی که در کشور های در حال توسعه استفاده می شود وابسته است.