neffos-c5-max

 

 

تی پی لینک یکی از برترین تولیدکنندگان تجهیزات شبکه بی‌سیم در دنیا، که چندی پیش با معرفی ۳ مدل از تلفن های هوشمند خود از سری Neffos ورود خود را به بازار تلفن همراه اعلام کرده بود، حالا تصمیم دارد تا این محصولات را در ایران به صورت آنلاین رونمایی و عرضه کند.

از مشخصات بارز نخستین تلفن های هوشمند TP-LINK می­توان به سرعت بالا، ظرفیت داخلی مناسب و برنامه های هوشمند کاربردی در کنار دوربین قدرتمند اشاره کرد و البته توانمندی های این کمپانی در زمینه ارتباطات و شبکه نیز در این مدل از گوشی های هوشمندش به رخ کشیده می شود.

اما نکته مهم در عرضه تلفن های هوشمند TP-LINK این است که این کمپانی  قصد دارد در کنار این محصولات ،  مجموعه ای کامل از کالاهای کاربردی را به خریداران ایرانی هدیه دهد.

Neffos C5 MAX که به نوعی از آن می توان به عنوان پرچمدار خانواده نفوس یاد کرد قرار است به همراه یک دستگاه پاوربانک تی‌پی لینک mAh ۱۰٫۴۰۰، یک عدد سیمکارت رایتل به همراه ۵ گیگابایت اینترنت رایگان، یک عدد قاب محافظ رایگان و همچنین یک بسته آنتی ویروس کسپرسکی مجموعا به ارزش ۳۵۰ هزار تومان عرضه شود. به این ترتیب ۲۰۰ نفر اولی که این مدل گوشی نفوس را خریداری کنند، محصول خود را به همراه این جوایز دریافت خواهند کرد که معادل ۴۶ درصد ارزش این محصول ۶۰۰ هزار تومانی ( که در فروش اولیه با قیمت ویژه ۵۵۰ هزار تومان ارائه می شود) می باشد.

گفتنی است این تلفن هوشمند ۱۴۷ گرمی مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek MT6753 قدرتمند به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء با حافظه میکرو SD است.

صفحه نمایش MAX  Neffos C5، پنج و نیم اینچ و فول اچ‌دی است. دوربین اصلی این پرچمدار تی پی لینک ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است که این امکان را می­‌دهد تا در محیط های کم نور هم بتوان تصاویری درخشان به ثبت رساند و دوربین سلفی آن هم تصاویری با وضوح ۵ مگاپیکسل برای شما به ثبت می‌رساند. این گوشی هوشمند جدید دو اسلات سیمکارت دارد که هر دو اسلات از اینترنت همراه نسل ۴ یا همان ۴G/LTE پشتیبانی می‌کنند.

سری Neffos زیبایی و سادگی را با قیمت مناسب خود به نمایش می گذارد. این محصول تاکید زیادی بر جزئیات و رنگ اصلی مواد به کار رفته در آن دارد که احساس خوبی را با طراحی منحنی شکل و تخت آن به ارمغان می­‌آورد.

گفتنی است این محصول در ایران انحصارا در فروشگاه اینترنتی دیجی­کالا با حدود قیمت ۵۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.