شرکت صاران با سابقه و نامی درخشان در زمینه محصولات شبکه 

نماینده رسمی فروش محصولات IP-COM در خراسان میباشد 

تلفن بخش فروش :۰۵۱۳۷۲۳۲۶۰۰

 

ip-com

 

هتل اسپیناس تهران در اردیبهشت ماه کنفرانس خبری با حضور شرکت های IP-COM و وردسان بود که در عرصه تجهیزات شبکه فعال هستند. در این مراسم که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران ارشد IP-COM برگزار شد، از ورود تجهیزات شبکه این شرکت چینی به بازار ایران خبر داده شد و شرکت وردسان نیز به عنوان نماینده انحصاری این برند در ایران معرفی شد.

 

در ابتدا جناب آقای سعید میرسجادی، مدیر عامل شرکت وردسان به پشت تریبون آمدند و گفتند” شرکت وردسان از سال ۸۴ در زمینه تجهیزات شبکه Passive  و Active  شروع به کار کرد و در حال حاضر با چندین برند فرانسوی، تایوانی و همچنین hp و سیسکو  در بازار ایران مشغول به فعالیت است. به گفته وی نمودار رشد بازار گوشی های هوشمند تا سال ۲۰۱۹ نشان دهنده استفاده ۷۱ درصد مردم از این محصولات است که به نوبه خود نیاز به استفاده از شبکه های اینترنت نیز رشد قابل توجهی خواهد داشت. بدین منظور تجهیزاتی که مخصوصا در حوزه وایرلس عرضه می شوند از چشم انداز روشنی برخوردار خواهند بود. در واقع پیش بینی ها از رشد سالیانه ۳۰ درصدی درحوزه تجهیزات وایرلس خبر می دهند. بدین منظور ما هم به دنبال یک شریک تجاری قابل اطمینان بودیم که در این زمینه با IP-COM به تفاهم رسیدیم. دلایل انتخاب این برند از جانب ما به طور خلاصه شامل تولید کننده بودن خود IP-COM و صاحب فناوری بودن، قیمت مناسب در مقایسه با سایر رقبا، کیفیت مناسب ، داشتن چشم انداز ۵ ساله و سابقه موفقیت در پروژه های بزرگ در خاورمیانه و چین که بالغ بر ۵۰ هزار می شود، بوده است. لذا از این پس شرکت وردسان به عنوان نماینده این برند در ایران شناخته خواهد شد و خدمات گارانتی ۳۶ ماهه که ۱۲ ماه اول شامل تعویض محصولات می شود از جانب وردسان برای تجهیزات شبکه IP-COM در نظر گرفته خواهد شد.”

بعد از صحبت های آقای میرسجادی نوبت به تونی لیانگ وی، مدیر عامل شرکت IP-COM رسید. ایشان با ابراز خوشحالی از اینکه در  بازار ایران حضور خواهند داشت گفتند” انتظار داریم تا سال ۲۰۲۰ روند استفاده از تجهیزات مرتبط با دنیای اینترنت رشدی قابل توجه داشته باشد و حتی اکثر رانندگان به غیر از آدرس یابی در حوزه امنیت نیز از شبکه های اینترنت در اتومبیل های خود بهره مند شوند. به گفته وی با ظهور پرینترهای سه بعدی، اپلیکیشن های موبایل و بسیاری از وسایل دیگر که نیاز به شبکه اینترنت دارند یا به طوری نیاز به این است تا در بستر شبکه وایرلس یا غیره باشند میتوانم با اطمینان تاکید کنم که در دنیای امروز دیگر کسی بدون اینترنت نمیتواند زندگی راحتی را تجربه کند و تقریبا تمامی امور زندگی وابستگی کاملی به شبکه اینترنت دارد و این شبکه دیگر صرفا یک وسیله فانتزی به شمار نمی رود.”

مدیر عامل IP-COM در ادامه گفت” ما به مدت ۹ سال است که در زمینه تجهیزات شبکه فعال هستیم و طیف وسیعی از محصولات این حوزه را در رده های مختلف به بازار عرضه کرده ایم. در حال حاضر ما نزدیک به ۶۰۰ نیروی متخصص فعال در زمینه تحقیق و توسعه داریم که نوید بخش ارائه فناوری های به روز برای IP-COM هستند ضمن اینکه ما شرکایی همچون Intel، IBM، Oracle، SAP داریم که در این زمینه در کنار ما بوده و با همکاری شرکت Broadcom از بهترین چیپ ست های این حوزه نیز بهره مند هستیم. در حال حاضر شرکت IP-COM با دارا بودن سه مرکز تحقیقات پیشرفته که یکی از آنها در سیلیکون ولی آمریکا قرار دارد، و با راه اندازی لابراتوار بسیار پیشرفته به مبلغ ۲۰ میلیون دلار به دنبال کسب جایگاه های برتر جهانی است”