معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت خدمات اول مخابرات از عقد قرارداد با ۱۴۰ دفتر پیشخوان خدماتی در استان تهران برای فروش اینترنت پرسرعت با فناوری ADSL خبر داد.

احسان فروزان نژاد گفت: برنامه ریزی های لازم برای فروش ADSL مخابرات از طریق دفاتر پیشخوان و کسب مجوزهای مربوطه از شرکت مخابرات استان تهران در اواخر خرداد سال گذشته صورت گرفته و پس از برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل دفاتر، فعالیت فروش اینترنت مخابرات در ۱۴۰ دفتر پیشخوان در سطح استان تهران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه هدف از عقد این قرارداد خدمت رسانی به مشترکین مخابرات است، گفت: در این طرح، مشترکینی که متقاضی ADSL (اینترنت پرسرعت)هستند بدون محدودیت منطقه مخابراتی می توانند به یکی از دفاتر پیشخوان استان تهران مراجعه و درخواست خود را مطرح کنند.

فروزان نژاد بکارگیری رویکردهای نوین مخابراتی و ایجاد فضاهای درآمدزایی را علت اصلی عقد قرارداد با دفاتر پیشخوان دانست و بر ضرورت تقویت همکاری های مشترک و استفاده از پتانسیل این دفاتر در سطح استان تهران و البرز تاکید کرد.

وی تاکید کرد: قرار است از پتانسیل دفاتر پیشخوان برای ایجاد سهولت مشترکان در دریافت انواع خدمات مخابراتی استفاده شود.

لیست دفاتر پیشخوان طرف قرارداد در سایت شرکت خدمات اول مخابرات به نشانی WWW.TCI1.IR قابل مشاهده است و جزئیات استفاده از این خدمات نیز در سالن شرکت مخابرات در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تله کام – ۱۴ تا ۱۷ مهرماه – اعلام می شود.