شرکت آواژنگ به عنوان نماینده رسمی آلکاتل به تازگی تبلت‌های این کمپانی را در اندازه‌ی گسترده‌ای در بازارهای سراسر کشور توزیع کرده است. این تبلت‌ها در اندازه‌های ۷ و ۸ اینچی و از مدل POP شرکت آلکاتل هستند.

پاپ 7 آلکاتل

طبق اعلام آواژنگ در آینده نزدیک مدل‌های جدید دیگری نیز در همین ابعاد اما با مشخصات و قابلیت‌های متفاوت وارد بازار خواهد شد. این دو مدل، از تبلت‌های میان‌رده به شمار می‌روند که با وجود کارایی بالا در زمینه‌های مختلف کاربردی، از لحاظ قیمت نیز بسیار ایده‌آل هستند. این تبلت با وجود اینکه توسط شرکت نام آشنای آلکاتل تولید شده و از گارانتی کامل آواژنگ بهره می‌برد، اما از لحاظ قیمتی از بسیاری از محصولات هم رده خود ارزان قیمت‌تر است.

از جمله ویژگی‌های تبلت‌های POP7 و POP8 می‌توان به امکان پشتیبانی از سیم کارت با قابلیت برقراری تماس و اتصال به شبکه اینترنت ۳G اشاره کرد. همچنین این دو تبلت در دو رنگ مشکی و سفید و با یک عدد کاور و قاب رایگان در بسته بندی محصول ارائه می‌شوند که رنگ‌های متنوع و جذابی دارند. نکته قابل توجه درباره گارانتی این تبلت‌ها این است که تمامی آنها با ۱ سال گارانتی شرکت آواژنگ توزیع می‌گردند که ۳ ماه اول آن از قابلیت تعویض کامل تبلت با یک محصول نو برخوردار است.

این روزها تبلت‌ها حرف اول را در بازار IT می‌زنند و تقریبا تبلت به یک ابزار مهم برای تمامی افراد با مشاغل مختلف تبدیل شده است و کاربران در هنگام درس خواندن،کارکردن و تفریح از تبلت‌ها به عنوان یک وسیله همه‌کاره استفاده می‌کنند.