صنعت اسمارت فون ها نهایت تلاش خود را کرده تا زیبایی را به عنوان جزیی لاینفک از این گجت ها معرفی کند. خب، قطعاً تولیدکنندگان لپ تاپ هم زیبایی را به عنوان یک مولفه ضروری در محصولات خود در نظر می گیرند. تا چندی پیش، لپ تاپ ها دستگاه هایی نه چندان زیبا و حجیم بودند که فقط در رنگ های تیره و خسته کننده عرضه می شدند؛ گجت هایی که هیچ بهره ای از ظرافت در طراحی نبرده بودند.
اما اوضاع به تدریج تغییر کرد و طراحان ایده های ناب و بکر خود را به دنیای لپ تاپ ها هم وارد کردند. در ادامه قصد داریم ۱۰ نمونه از زیباترین لپ تاپ هایی که در حال حاضر در بازار موجود است را به شما معرفی کنیم.

 

Zenbook ایسوس

 

zenbook

پوشش فلزی برس خورده این لپ تاپ زیبایی را به نهایت رسانده است. به محض اینکه چشمتان به Zenbook ایسوس می خورد، این پوشش فلزی چشمان شما را خیره می کند. ظاهر برس خورده دایره ایT درخشش مات زیبایی به این لپ تاپ می بخشد که نمی توانید از آن چشم بردارید.

 

XPS 13 و XPS 15 دل

 

dell

با وجودیکه کمپانی Dell در این دو لپ تاپ برخوردی محافظه کارانه با طراحی داشته، ولی زیبایی را هم در طراحی آنها منظور کرده است. XPS 13 و XPS 15 دو لپ تاپ حرفه ای دل هستند که به دلیل عریض بودن نمایشگر به اندازه ای که تقریبا هیچ کناره ای در اطراف آن دیده نمی شود، این لپ تاپ ها را خیلی خواستنی کرده است. جنس فیبر کربن که در اطراف کیبورد به کار رفته هم به زیبایی آن ها افزوده است.

 

 

Blade Stealth ریزر

 

razer

 

مخاطبین لپ تاپ های کمپانی Razer معمولا گیمرها هستند؛ کسانی که به دنبال قابلیت ها و مشخصات فوق العاده می گردند. اما Blade Stealth کمی متفاوت است.
بر خلاف اغلب لپ تاپ های گیمینگ که به دلیل مشخصات و قابلیت های گرافیکی شان خیلی حجیم هستند، Stealth از طراحی با ضخامت کم و تماماً مشکی برخوردار است؛ مشکی ماتی که حس خیلی خوبی را به کاربر منتقل می کند. این لپ تاپ کارت گرافیکی ندارد بنابراین ضخامت زیادی ندارد. پردازنده گرافیکی در یک بخش مجزا قرار گرفته که در صورت نیاز به لپ تاپ متصل می شود.
نور پس زمینه کیبورد در این لپ تاپ قابل تنظیم است و می توانید طراحی های مختلفی را برای آن تعریف کنید.

 

 

Gram ال جی

 

lg

 

انصاف داشته باشید؛ این لپ تاپ از مک بوک ایر قشنگ تر است. این لپ تاپ ظریف و فلزی خیلی شبیه به مک بوک ایر اپل است، اما نمایشگر Gram ال جی از کناره های بسیار باریکی برخوردار است و همین هم ظاهری به مراتب مدرن تر به این لپ تاپ می دهد.

 

 

MacBook Pro اپل

 

apple

طراحی مک بوک پرو از سال ۲۰۰۸ تغییری نکرده، ولی اپل سعی کرده این محصول خود را به نحوی طراحی کند که در طول زمان هم درخشش خود را حفظ کند. طراحی ظریف فلز و شیشه مشکی مک بوک پرو جلوه ای فوق العاده و منحصر به فرد به آن می دهد.

 

 

Ativ Book 9 Pro سامسونگ

 

samsung

سری Ativ سامسونگ از طراحی ظریفی برخوردار است که در کناره ها تا حدودی خمیدگی دارد. اگر به Ativ که روی میز قرار داده اید نگاه کنید، به نظر می آید که در بالای سطح میز شناور است.

 

 

Aspire S7 ایسر

 

acer

این محصول ایسر حدود یک سال سن دارد، پوشش خارجی آن نوعی شیشه بسیار زیباست که معمولا در لپ تاپ ها به چشم نمی خورد. رنگ سفید آن ظاهری بسیار مدرن و درخشان به این لپ تاپ می دهد.

 

 

Yoga Pro 900 لنوو

 

lenovo

بخش بسیار مهم یوگا پرو ۹۰۰، لولاهای خاص آن است که ظاهری مانند یک قطعه زینتی فلزی دارد. این لولا به شما اجازه می دهد نمایشگر را به زاویه کاملا ۳۶۰ درجه بچرخانید. نمایشگر این لپ تاپ بسیار نازک و تمام شیشه است. اگر از رنگ نارنجی متالیک آن خوشتان نمی آید، می توانید رنگ طلایی یا نقره ای آن را انتخاب کنید.

 

lenovo

لولای یوگا شباهت زیادی به محصولات رولکس دارد.

 

 

Spectre اچ پی

 

hp

این لپ تاپ اچ پی درست نقطه مقابل Gram ال جی است. لولا شباهت عجیبی به نواری از طلا دارد و در قسمت هایی از بدنه آن استفاده های ظریفی از مس شده است. Spectre در حال حاضر باریک ترین لپ تاپ دنیاست. البته این لپ تاپ هنوز به بازار عرضه نشده و انتظار می رود که اچ پی تابستان امسال این محصول خود را روانه بازار کند.

 

 

Surface book مایکروسافت

 

microsoft

واقعیت این است که سرفیس بوک یک لپ تاپ تمام و کمال نیست، چرا که نمایشگر جدا شونده اش آن را بیشتر به یک تبلت هیبریدی تبدیل می کند. اما، برخلاف سایر دستگاه های هیبریدی لپ تاپ/تبلتی موجود در بازار، سرفیس بوک هم عملکردی مانند یک لپ تاپ دارد و هم احساس مشابهی را به کاربر منتقل می کند.