%d8%b6%d8%b6%d8%b6%d8%b6

 

پیام رسان تلگرام یکی از انواع اپلیکیشن های پیام رسان است که تحت انواع سیستم عامل ها از لینوکس و ویندوز گرفته تا اندروید و iOS در اختیار کاربران مختلف قرار گرفته است. اما اخیراً تیم طراح و برنامه نویس تلگرام خبر افزوده شدن قابلیت های جدید برای کاربران گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز این اپلیکیشن را منتشر کرده است.

به گزارش کلیک، گروه تلگرام اخیراً از جدید ترین قابلیت ها و امکانات این پیام رسان در نسخه مربوط به گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز رو نمایی کرده است. نسخه جدید تلگرام که مناسب گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز است ۲٫۰٫۳٫۰ نام دارد که به گفته تیم برنامه نویس اپلیکیشن تلگرام قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. البته این قابلیت ها در حال حاضر در حال آزمایش توسط این تیم تحقیقاتی هستند. این تیم تحقیقاتی در حال بررسی این قابلیت ها بر روی نسخه قدیمی اپلیکیشن پیام رسان تلگرام است و قرار است به زودی این قابلیت ها را به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار می دهد.

یکی از این قابلیت ها افزوده شدن گزینه Photo Mode یا همان حالت عکس است. قابلیت افزوده شده دیگر نیز مربوط به ارسال تصاویر است که همان طور که گفته شد در حال حاضر این قابلیت ها توسط تیم طراح و برنامه نویس اپلیکیشن تلگرام در حال بررسی بر روی نسخه قدیمی این پیام رسان پر طرفدار است. با استفاده از قابلیت افزوده شده بر روی ارسال تصاویر کاربر با صفحه جدید مواجه می شود که به وی امکان ارسال چندین عکس هم زمان را بدون خارج شدن از اپلیکیشن تلگرام و ورود به گالری تصاویر را خواهد داد.

این قابلیت جدید در واقع به کاربران برای صرفه جویی در زمان بسیار کمک خواهد کرد. تا پیش از این کاربران تنها قادر بودند در هر بار ارسال عکس یک عکس را برای مخاطب خود ارسال نمایند. اعضای تیم تلگرام در گزارشات خود بر این نکته ذکر کرده اند که امکانات و قابلیت های افزوده شده جدید بر روی اپلیکیشن تحت سیستم عامل ویندوز تلگرام باعث شده است تا کار با این پیام رسان برای کاربران بسیار ساده و آسان باشد.